29 August 2007
 
posted by zemos at 12:45 AM
6 Comments:


At Saturday, September 1, 2007 at 2:56:00 AM GMT+3, Blogger OldCatLady

غبىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى....هو مش حضرتك طبعااا :)...بس عسل موت ضحكنى من قلبى والله..تخيل يكون سبب انفصال القارات ممكن يكون الأخ المفجوع ده...سبب مقنع فعلا أحسن من أسباب الجغرافيا اللى من شاكلة و انفصل بين يوم و ليلة لأسباب غير معروفة...ثوانى أدور ع القبعة عشان أرفعها :)

 

At Sunday, September 2, 2007 at 7:16:00 PM GMT+3, Anonymous Anonymous

ها ها ها
شكرا ليك

 

At Monday, September 3, 2007 at 1:47:00 PM GMT+3, Blogger jeen

يالهوىىىىىىىىى على الطفاسة

بس حلو قوى

بالمناسبة بقى انت مش ناوى ترجع م السفر ولا ايه

الغيبة طالت يا مورو

سلملى على البيت كله

 

At Monday, September 3, 2007 at 8:49:00 PM GMT+3, Blogger zemos

amany
على فكرة... سكرات اتشهر بعد فيلم آيس ايدج و بيعمل أفلام قصيرة لوحده

anonymous
العفو العفو

jeen
بالظبط... هو طماع و طفسسسسسسس
:)
و الله أنا عايز ارجع انشالله يومين.. بس الوقت متقفل و مليان و يوميا عندي كورس
هانت
:)

 

At Wednesday, October 24, 2007 at 6:50:00 PM GMT+2, Blogger lOvElYgHoSt14

انا عارفوا انا السنجاب دة ولا مش عارف اي فصيلة من الحيوانات بس قسم بالله انا شفته في الفيلم هههههههههه صعب عليا اوي ياخي ههههههه عسسسسسسسسل والله هو اصلا


شكرا ياباشا على البوست دة وكمان الضحك عمرو ما يغلا وسط الناس الحلوة


وتحياتي لك بالعطور الفرنسية كشكول